Sunday, July 11, 2010

terbiasa..


salam.. ape yg terbiase ni?? hehhee...xde pape pun actually..
skang ni dh terbiase tdo lmbat sbb keje shift malam da menjelma dlm idop aku..

nk xnk kene terima ngan hati terbuka..

now ni ngah tgok final FIFA spain vs netherland..

gewamp je now ni..dh minute ke 76 pun xde gol lagi..

hope sgt spain menang..tp xtau la rezeki sape kan..
kad kuning dh berpesta dari tadi..
nk main bola ke nk gadoh ke aku pun dh confius ni..

hahaha.. sbb da bosan..mule la tgn ni gatal raba laptop.. seb bek ade teraphy jiwa ni..
hehehe..


idup bertmbah baik.. masalah yg lepas xmo kenang lagi..
aku dh cube sedaya upaya jernihkan keadaan..
tp nmpaknyer masing2 nk bwak hati masing2.. tp aku tetap rase besalah ape yg dh jadi ngan kawan2 baik aku ni..
rase diri ni mcm penyebab pulak.. tp aku xleh pike sgt..
aku pun ade tekanan lain lagi.. huhuhuhu..
bnyk plan dh wat tok 2 3 bulan pertama ni.. hope sumnyer bejalan lncar..
lau bole aku nk cube bediri ats kaki sendiri..
kite akn rase puas n menghargai lau kite berusaha tok dptkan sesuatu..
insyaALLAH..lau usaha lebih..ALLAH tlg...mesti rezeki kite ade..

xbnyak pun cket..tp tetap ade...
huhuhu..

k la..

nk smbung tgok bola yg mcm dh bosan ni..
rase bukan final pulak.. adoi...

0 comments: