Thursday, January 13, 2011

yeay!!esok cuti!!

salam..
sempena meraikan hari esok cuti..
so bole la nak beronline sakan malam ni..hahaa
gpun dh lame xblogging nih..
tp memg everyday akn blogging..
tp bukan entry post..juz merayap blog org..
shiok la plak..melyan perasaan org..
luahan rase...perkongsian ilmu..sume bole post kat blog ni erk..
thats why i sayang sgt kat blog ni..
even xselalu update..hehehe..
xkesahla kan..yg penting xjadi pekasam lagi..heheh

ape pekembangan diri aku??
ceh..mcm ade je yg nk tau..
xkesahla..aku juz membebel je...huahuahua..
besela..xkembang2 pun..stil selim melim cam dulu gak..
puas dh makan bnyak..tido bnyak..tp xmao kembang gak..
tp syukurla..asal shat..ye dok?hehehe..
xpekot..cekeding2 pun ade gak yg syg kot...oppsss!!hehe

pasal keje??
hmm..aku xberape nk semangat la nk cte..
sume je biase2 jer..
layankan jer..sbb tu rezeki skang..
xbaik mengeluh kan??
tp biaselah..feel bosan tu mesti la terpalit cket even cube tok epykan hati time keje..
dh name pun QC..mestilah wat mende same je kan..
memg field aku pun..hehehe..
rezeki alhamdulillah..
xpena putus rezeki..malahan aku rase mcm betambah2 plak..
syukur alhamdulillah....
seb bek kawan2 best kat cni..
tiap2 ari lau xgelak..xbahan org len..xsah..ngan aku2 sekali kene bahan..
haha..layankan jer..
ayat yg xbole blah...:"akak ni dh la tue..xcantek plak tu.."seorang budak ckap camtu kat aku..
hahaha..ingat aku leh dok diam??
oh no way man...hahaa..
aku balas la..."ko tu dh la gemok..xhensem plak tu"haha..padan muke..
tp xterase hati ape2 pun..
sokmo gurau jer..
xgurau t makin bosan plak keje..kan kan kan??
hehehe..

hmmm...
pasal impian aku plak??
ape erk?rase mcm bnyak jer...
hehehe..
xpe..bereskan 1 1..
insyaALLAH..
baby yg pertame akn lahir..walaupun aku amat gugup untuk menanti kelahirannyer..
hahaha..hopefully sume urusan bejalan lancar..
wahai abg kandungku tersayang...cepat2 la tlg sattlekan erk..
adikmu dd xsabo..hahaha..
tp lek lek je ni...takut sbb xberape nk berani..tp insyaALLAH..
lame2 ok kot...

hehehe..
impian seterusnyer beso cket..insyaALLAH taun ni gak..
tp RAHSIA>.
selagi ia xterjadi..aku xkn lebih2 cte kat cni..
serik kot..
biase2 je sudah..
ade jdoh ade..lau xde..kene la redha..hehe..
hmmm...

mcm dh bnyak sgt membebel...
sesudah la pona oi..
owang dh bosan bace dh..
hehee..ok la beb2 sume..
cau chin chaw...
salam..hehehe

5 comments:

nadia.bahtiar said...

amboi makcik ni... nk tunang thn ni ke? ehem2... amek berkat besfren nmpk ekekeke...

Cik D@y@h said...

hahahha..keta ape nk kuar tu???ce cite ce cite...ngehngehngeh..
da nk tunang da akhirnya..semoga bahgia fana..

.::PoNa::. said...

dayah...xtau ler kete tu bile kua.hhee..nk bwak pun takot lagi ni..hehe..
tunang tu pun wallahualam..mintak2 pnjg jdoh...

Che Cha said...

ko ada someone!! =p pandai pusing tadi

.::PoNa::. said...

hahahaha...