Wednesday, October 14, 2009

~~~aku redha dengan ketentuanMU~~

....on 11 oct 2009...
..aku menanti dengan penuh harapan...
...tp..
..sob2:(...
...tiada msg ataupun call dri die tok hari yg istimewa ni..
...aku membuat keputusan sendiri...
...ku anggap sumenyer telah berakhir...
..mungkin ALLAH izinkan aku mengenali die ckup untuk setahun...
..xlbey dari tu..
..ape pun..aku terima dengan redha...
..KAU yg menentukan segalenyer..
...aku belum bersedia untuk maafkan die..
...tp insyaALLAH..
..satu hari nant aku akan memaafkan segale perbuatan die..
..YA ALLAH..
..tenangkan hatiku..
..berat rasenyer hlang org yg aku syang..
..tp aku ykin..
..ALLAH knows the best for me..
..mungkin aku atau die xditentukan untuk bersame..
...ape pun aku tetap mendoakan..
..agar die bahagia walau disisi org tersayang..
.

0 comments: