Thursday, October 1, 2009

...hebatnyer dugaan ini yaALLAH...

..bismillahirrahmannirrahim...
...sebelum memulakan bicare...
...saye ingin mengucapkan selamat hari raye..
..to alll my beloved family..frenz...
...maafkan saye jika sepanjang hidup ini..
..saye telah melukakan hati siape2..
..sesungguhnyer..
..diri ini tidak sempurna...
..di hari yg mulia ini..
..saye menyusun sepuluh jari memohon maaf atas ape kesalahan..
..yg saye pernah lakukan pada anda semua..
..hidup ini sungguh singkat..
..semoga kite akan ketemu dibulan syawal yg akan dtang..
..insyaALLAH..


..tapi..
...raya kali ni..
..xsindah raye yg sebelum ini..
..aku xrase raye sgt kali ni..
..napela sume ni terjadi atas aku di hari yg mulia ini..
..aku xtahu manakah punca sume ni jadi..
..ia berlaku terlalu pantas..
..sehingga aku x diberi peluang untuk menjelaskan apa2..
..hibanyer hati ini..
..hanya tuhan yg tahu..

..salahkah aku menyayangi seseorang yg bername lelaki??..
...tidak pernah relation kami jadi teruk seperti skrang ni..
..sbb nya mungkin aku...
..tp..
..patutkah aku dhukum sampai mcmni..
..2minggu sebelum raye..
..langsung xdpat msg or call dari die..
..aku ingatkan..
..di pagi raye..
...sumenyer akn kembali jernih..
..tp sangkaanku..sama sekali meleset..
..penantian itu 1 penyeksaan bagiku..

..yaALLAH..
..apa hikmah disebalik sume ni..
..adkah aku xlyak disyangi lagi??..

..hanya KAU yg maha berkuasa atas segala yg terjadi..
..aku cume berharap KAU pnjangkan jodoh kami..
..aku terlalu menyayanginye..

..die adalah anugerah dariMu yg dipinjamkan pada aku..
..KAU berila aku peluang sekali lagi untuk menjgenye yaALLAH..
..berat dugaan ni..

..walaubagaimana pun..
..ade insan lain yg penting dalam hidup aku..
..yg sentiasa support aku..
..terima kasih..
..mak..ayah..abg..adik..
...kwan2 ku..
..huda..yan..ina..dayah..rin..aini..
...kehadiran kamu sekalian menghilangkan rase sunyi n sdeyku..
..terima kasih...

0 comments: