Wednesday, November 4, 2009

.::haTi kite ALLAH yg pegang::.

...hmm..arini rase ade mood plak nak menulis kat cni..
..sbb bosan ngadap lab report ni kot..
..ntah bile nak ciapnyer ntah..
..xpe2..take ur time pona..
..hehehe....
...based on tajuk kat atas..
...aku teringat ape yg DAYAH ckap kat aku mlam tdi..
..memg betol..
..hanya pempuan yg pham hati pempuan..
..aku selalu cte ape pun yg ade dllm ati aku kat DAYAH..
..aku rindu LUCKY ke..rindu mak ke..
..aku suke denga nasihat2 DAYAH..
..now ni aku xtau samada nak terus menanti or hentikan sume ni..
..memg sume org suruh aku lupekan die..
..tp hati aku xmampu..
..eventho aku tau jhat baik die..
..tp aku xde hak nak nilai sume tu..
..DAYAH nasihatkan aku..
..jgn benci selagi hati masih syg pd seseorang..
..sesungguhnya..
..hati kite milik ALLAH..
..ALLAH yg tau baik buruk untuk kite..
..kite bole rase syg..benci pd org lain..
..tp kite xleh nak tetapkan hati org untuk kite..
..kite xleh pakse org syg kite..
..sbb..
..ALLAH yg pegang hati manusia..
..hanya ALLAH yg dpt pulihkan aku..
..dpt tetapkan hati aku dan die..
..sesunnguhnya KAU MAHA MENGETAHUI ATAS SEGALA2 NYA..

1 comments:

fAdiciSm said...

kesedihan akan berlalu seiring mase,,,
la tahzan,,,~
;)