Wednesday, May 26, 2010

.::hidup lebih teratur kini..alhamdulillah..::.

Alhamdulillah...
itu je yg mampu aku ucapkan sekarang ni..
aku terlalu bersyukur atas nikamt kurniaaMU..
terima kasih yaALLAH..
kerana masih memberi aku peluang melihat dunia ni..
masih lagi memanjangkan umor insan2 yg aku sayang...
mak..ayah..abg..adek2..kawan2..
mereka terlalu istimewa..
tetapi aku tahu..
tiada siape yg dpt menandingiMU ya ALLAH..
KAU MAHA BERKUASA atas segala ape yg jadi dlm hidupku..

aku juge besyukur..
kerna..
hidup aku kini lebih teratur..
sudah ade matlamat hidup..
walaupun ia masih kabur..
tapi aku yakin..
lame kelamaan..ia akn jelas..
insyaALLAH..
amin...

zaman mnjadi seorang pelajar da habis kot..
tp xtau la lau tergerak hati ni nk sambung master...
tp wat mase skang x lagi kot..
aku ade tanggungjawab yg lebih besar..
ianyer ialah FAMILY ku..
aku sanggup berkorban ape shj demi keluarga tercinta..
walaupun ia akn membahayakan diri sendiri..
aku xnk menyesal kemudian hari..
selagi masih ade peluan melihat wajah2 mereka..
aku akn cube wat yg terbaik..
aku sgt syg ayah..mak..abg..iwan..aboy n apik..
walupun hidup kami sederhana..
tp kami amat bahagia..
yaALLAH..
jgnlah KAU rentap kebahagiaan ini sebelum aku melihat mereka betol2 bahagia..
tp sume tu atas kuasaMU..

da kerja ni..
life dh berubah...
lau dulu..ade mase borak ngan kawan2..
selalu kua ngan kawan2..
lepak bilik kawan2..
skang xlagi..
mase menjadi semakin terhad..
rutin harian lbey kurang same je..
aku xkisah pun..
sbb aku suke kerja ni..
tp sgt rindukan memories ngan membe2 serumate..
xde lagi sesi bahan membahan dlm bilik..
hahaha..miss u all..
sume dah bwak haluan masing2 now ni..
hope korang sume success dlm idop taw??
jgn lupe kat insan bernama FARHANA YUSOF@PONA ni yer??
hehehee...

dh lame aku xpike pasal cinta..
hahaha..
tp skang pun masih belum bersedia nk pike ke arah tu..
belum masenyer kot..
setakat kawan2 tu adelah..
aku sgt berharap ALLAH tetapkan iman dlm hati aku..
aku xnk status couple tu singgah dlm hidup aku lagi..
bialah insan itu(xtau pun sape lagi ni..)menjadi suami dan sekali gus jadi kekasih hati selamenyer..
hahaha..
but now..xmo pike lagi..
dlm kepale now ni..
nk bina hidup dulu..
nk bantu family dulu..
tapi..
sekali lagi..
segalanya adalah atas KUASAMU yaALLAH..
KAU yg menentukan segalanya...
xtau nk bebel ape dh..
mate mcm da kuyu..
huhuhu...

0 comments: