Monday, January 11, 2010

hapPy + saD..!!~~


salam...
terase kaku jari jemari ingin memulakan bicare..
hati bercampur baur...
rase syukur..sdey..simpati..dan masih terkejut dengan ape yg da jadi...
9 JAN 2010..
ALLAH telah menyempurnakan niat aku yg da lame aku simpan..
sume tertanyer2 ape misi aku wekend lepas..
aku bukan xnk ckap aku g mane..
tp aku rase bialah hajat aku sempurna dlu..
ALHAMDULILLAH..
dengan bergantung pade seorang sahabat..
aku selamat smpai ke tempat yg aku tuju..
terima kasih yaALLAH..
KAU berikan aku sahabat yg sudi membantu aku..
aku telah kesini...



tanah perkuburan ULU TIRAM, JOHOR BAHRU..
mungkin rmai yg tau ni pusara siape..
air mate syukur gugur semase membacekan ayat2 suci..
tapi...
aku ingin memohon maaf kepada anak simati..
sbb xgtau pun nak ziarah pusara IBUNYA..
ni mungkin kali terakhir aku kesini..
now..hati aku sgt lega..
hajat da smpai...
ALHAMDULILLAH..
sebelum melangkah pulang...aku nikmati suasane kat sane sepuasnyer..
rase terpegun...
b4 ni xpenah tgok tempat org main layang2 rmai2..
sgt best...


10 JAN 2010
hati pulang ngan gembira...
dlm pejalanan..
aku dpt berita yg sgt mengejotkan..
mcmni la msg dri seorang membe..
"pona..da tau lom??shahmi excident..now ni kat ICU putrajaya.."
aku hanye mampu menyebut
INNALILLAH WAINNA ILA HIRAJIUN..
word ICU tu sgt merisaukan aku...
mcm2 da dlm pale aku ni...
tp sebenaye die masuk kecemasan je..bkan ICU..
slah info la plak..
kecederaan membe aku ni agak teruk la gak..
peha kiri patah...
muke..bibir..tgan sume luke2..
cian sgt tgok die..
tp ni ujian buat membe aku ni..
die seorang insan yg baik..
n aku tau ALLAH sentiase melindungi insan2NYE yg baik..
same2 la kite doakan die cepat baik..
n x extent study..huhuhu...

~~MOHD SHAHMI SUAIDI~~
.........minggu ni mcm2 jadi kat sekeliling aku.........
mungkin ini peringatan pade aku yg masih shat ni..
mcm yg tertulis dlm al-Quran..
ingatla Lima perkara sebelum Lima perkara..
YA ALLAH..
KAU berikan lah perlindungan pada hamba Mu ini YA ALLAH...
KAU lindungi lah juga ibu bapaku..
adik beradikku..
sahabat2ku...
dan semua umat islam YA ALLH,,
aminn~~













































































































































































































































































































0 comments: