Wednesday, January 27, 2010

.::ISK (PART 3)::.

salam...
huhu..
niat dihati dok kat lab computer ni nak settlekan assignment..
tp lain pulak halenyer ni..
agaknyer sbb da ptg2 kot..
mate ngantok..bdan letih..
otak pun xlaju nak pike..
hmm..
napela mood xbape shiok arini..
aku sendiri pun xpham..
dari pike melalut2..
wat serabut pale..
bek aku refresh balik otak aku ni..
now..
ISK PART 3 sudey..
setelah Nabi Adam..
umat islam dipimpin dengan nabi2 seterusnya..
YA ALLAH..
aku ingat lg mase g program ni aritu..
rase mcm jahil nyer diri ni..
bnyak sgt kisah nabi2 yg aku xtau..
tp ade gak yg teringat cket2..cume agak beterabur..
(kisah ni zaman nabi mane erk??yg kisah tu zaman nabi mane pulak erk??)
sdeynyer wase..
tp..selepas sesi perkongsian bersama sahabat2ku..
alhamdulillah..
bertambah jugak ilmu aku ni..
eventho agak konfius lg..
hehehe
nak cite sume kisah tu kat cni..
alamat tdo kat cni la aku mlam ni..
huhuhu...
actually..
aku pun dlm proses blaja lg..
(pas g program..esoknyer tewos g kedai buku cari buku kisah2 nabi..hiks..semangat x??hehehe)
insyaALLAH..
same2 la kite lbey mengenal sape nabi2 kite..
kisah2 pada zaman kepimpinannyer..
semoga kita dpt mengambil ibrah ats peristiwa2 yg pernah terjadi pade zaman nabi2 kite..
amin...

0 comments: