Thursday, January 28, 2010

.::ISK part 4::.

salam..
hehehe..
now bwu abes lab KAEDAH PANTAS DALAM ANALISIS MAKANAN..
da alang2 wat kelas kat lab comp ni..
jari jemari ni rase ngenyam sgt nak blogging..
hahaha..
nak share some more bout ISK haritu..
mudah-mudahan ngan berkongsi ni..
dptla tmbah ilmu aku yg ciput ni..
hukhuk:)
now pun aku masih lagi on my way menelaah buku sejarah nabi2 kite..
insyaALLAH..
bile nak complete t otak ni..
i will share here..
mase program hari tu..
lpas berkongsi ilmu bout para nabi..
slot beralih ke zaman pemerintahan khulafa' arrasyidin..
peh..mase ni semangat berkobar2 sgt denga cite dari kakak2 fasi..
mule2 memg la ngantok..
biasela..
dari pagi non-stop..
juz rehat g solat n mkan je..
tp..
kakak2 fasi berjaye wat mate aku segar ngan cerita2 yg menarik..
n video2 yg manyayat hati aku..
hati yg lemah ni mudah sgt mengalirkan air mate tanpe aku seda..
next time i will share a bit bout zaman khalifah2 kite dulu..
now xsempat sbb nak balik umah..
huhu..
doakan pejalananku selamat smpai umah ye..
i miss my home..my mom..my dad..n my bro so much...
n nak mkan lauk mak masak yg cedap2 tu..
adeh...xsabonyer...
even balik sowang2..nek bas...
aku xpenah wase penat..
xtau la sbb da biase..
or tlbey excited nak blik..
hehehe...
k la..
daaaa...

0 comments: