Sunday, March 14, 2010

.::penantian::.


ni la instrument paling penting tok FYP aku..lau xde ni..xjlan weh!!~

yeah..peak da kua...

sgt kusyuk kan??hahaha



aku xsuke menunggu dan ditunggu..
itulah prinsip hidup aku..
hahahaha...

tp harini aku kene tunggu mende yg penting dlm idop..
penting ke??
penting kot..
lau aku xsaba..
xikhlas wat sume ni..
ALLAH xkan beri yg terbaik tok aku nant..

ye betol..
aku kene bersabar sepanjang hari ini..
hopefully..
arini last tok lab work final year project aku..
now ngah mengadap HPLC..
sementara tunggu results..
ni la keje aku..
hehehe..

maybe aku akan lame kat lab ni..
sbb arini nak inject banyak sample..
hope sgt2 pasni habis terus..
aku nak fokus kat writing pulak..
huhuhu~~

YAALLAH...
KAU permudahkan la segala urusan aku..
KAU berikan la kesabaran pada ku YA ALLAH...
perut lapa..
tp xleh tgal mende ni..
nant timing lari..
hehehe..

dalam kul 4 ni habisla kot..
insyaALLAH...
aku nak g inject sample lagi~~
lalalalalalal!!~~

0 comments: