Tuesday, March 9, 2010

.::saNgat RinDu::.

salam...
aku sgt rindukan blog aku ni..
akhirnyer..
segale tekanan sudah berkurang...
dan aku dpe meluangkan mase sedikit untuk menulis disini...

alhamdulillah..
SEMINAR final year project sudah berlalu semalam..
sgt gembira n syukur..
dpt melakukan presentation dan menjawab soklan dengan baik..
memg gugup sebelum g kat depan tu weh..
seb bek dapat judges yg ok2 la gak..
yg xmenakutkan sgt..
bile da diri kat depan..
n pandang sume org..
alhamdulillah..
gugup tu hilang..

eventhough my english x la power sgt..
tp yakin je la..
hahhaaha..
ok STOP pasal seminar...
hehehe.

bnyak hal yg bersarang kat hati ni..
xtau camne nak luahkan..
xla berat sgt..
tp aku tetap pike..
hmmm..
ntahla..

1st sekali pasal sowang Kawan ni..
akhirnyer..
aku dapt dengar kate hati sendiri..
berani trus terang yg aku memg xleh nak g jauh ngan die..
tp b4 tu pun die memg tau aku xnk die berharap..
alhamdulillah..
die memhami ape yg aku rase...
n kami akn terus kawan mcm biase..
mule2 agak takut wat org kecik hati..
tp betul gak ape yg kawan2 aku selalu nasihatkan..
lau kite xnk jage hati sendiri..
sape lagi nak jage kan..
huhuhuhu..

xtau nak mintak maaf camne lg..
aku pun pelik..
aku terlalu HEARTLESS now ni..
tpu la lau aku kate aku xnk disayangi..
dihormati..
dijage oleh sesorang..
tp memg xbole nak pike hal tu skang ni..
aku xtau la ni sbb effect hal dulu ke ape..

tp aku yakin..
hal ni xpenting wat aku wat mase skang ni..
ALLAH tau yg terbaik untuk aku..
tujuan aku dilahirkan adalah untuk menjadi
anak yg solehah..
pelajar yg cemerlang..
n pasni..
pekerja yg berwawasan..
ceh...

tp xdinafikan..
1 ari nant nak jadi isteri yg solehah gak..
tp biala ianyer terjadi secare naturally..
xyah nak pakse2..
memg agak rase pelik..
bile mendapt jemputan kawin kawan2..
rmai sgt yg da nak kawen..
hampir setiap hari dpt berita mcmni..
aku tumpang gembira tok kwan2 aku sume ni..
cepat smpi seru dowang..
alhamdulillah..
xdinafikan jugak..
kawan2 disekelilingku..
yg da ade rase nak kawen tu..
camne la rase tu erk..
aku xdpt nak memhami..
hahahahha...
ok STOP pasal ni...

ape lagi erk..
hmmmm
oh ha!!
aku rase syukur sgt..
have been selected for KERRY INGREDIENT shd.bhd training interview..
aku tau ni cume interview..
aku xkesah samada dpt join training ni or x..
tp mende ni sgt beharge tok aku..
dpt beri pengalaman tok aku..
yela..
before ni mane pena g interview keje.
mock interview adela...
hehehhe..
tp yg risaunyer..
kene wat 1 hour presentation..
aku sedikit gugup tok lakukan mende ni..
nak bebel ape weh..
cepatla dpt case study dari dowang..
huhuhu..
doakan la aku dpt wat ngan baik yer??
30 mac ni..
cuak tp excited..
lau ade rezeki pas interview ni..
dpt la join industri ni..
itu kalau la..
lau dpt pun xpe..
xsalh mencube kan??
peluang depan mate..
ALLAH da beri sedikit jalan...
kite cube kene wat yg terbaik..
insyaALLAH..
Ok..STOP pasal ni..

pasal ape lg erk..
haaaa...
before ni aku ade post pasal perkongsian AYAT al-Quran kan..
aku xdapt nk sambung entry tu skang..
sbb terlupe bwak TAFSIR..
btw..
aku akn sambung ASAP..
tok renungan kite bersame..
hmmm...
k la..
nak sambung berasmara ngan PEKASAM aku ni..
hehehhe...
kawan2 yg belum SEMINAR lg..
gud lak ye..
all the best!!~~





0 comments: