Saturday, February 20, 2010

.::hari sabtuku::.



salam...
hari ni aku ngan sowang lgi membe berkurung dlam lab ikan tercinta ni..
ni la tempat ktorang bermadu asmara ngan ikan2 dan bahan2 kimia selame beberape bulan ni..

harini aku xwat labwork pun..
teman membe je..
lau aku pun xbrani nak g sowang2 lab ni..
da la ujung..
sunyi pulak tu..
xpasal2 'org' len pulak yg teman nant..
ish..
cabul tol mulut aku ni..
nak kene tampar mulut sendiri agaknyer ni..
huhuhu...

hmmm..
de mende best n xbest jadi pade aku 2 hari kebelakangan ni..
yg bestnyer..
aku da dpt keperluan yg aku inginkan sgt2 sebelum ni..
sonok2 sgt2..
sbb nak beli 1 barang ni..
sempat menyimpang ke tempat len..
abes pusing 1 Kl ngan cousin aku...
shiok tol..
tp mcm nak patah la kaki malm tu..
huhuhu..

tp baru aku teringat..
aritu juge ari yg xbest sbb..
alamak..
mcm privacy sgt pulak..
xpela..
cancel cte..
yg penting aku pelik..
napela skang baru berani nak ckap mcmtu..
5bulan sebelum ni nape senyap mcmtu je..
manusia2..
pelik2..
tp yg pasti aku xnak wat silap lg..
ckupla sekali..

huhuhu..
tulis punye tulis da nak mgrib daa..
see u all next time la k..
daaaa~~

3 comments:

Anonymous said...

huu...part last tuh manusia tu ckp ape....
nak tawu!!!!!!!!!!!!~

Anonymous said...

hehe..maboi..nak citer..tp tak nak citer..huhu...asl gerun lak lab ujung tuh..iskh3

.::PoNa::. said...

xyah la tau pasal someone tu...privacy sgt..hehehe..
lab ujung ni mcm pelik je wase~~
huhuhu