Sunday, April 25, 2010

.::joHoR BaHrU::.

betol ke ejaan aku tu erk??
mintak maaf lau salah..
sbb aku bukan orang sane pon..
tp nape wat entry pasal negeri org plak aku ni..
adoyai...

bnyak impact pade diri aku
bile aku ingat negeri ni..
actually bukan nk slahkan ape2 pasal ngri ni..
memg aku puji la tempat2 kat sane..
cantek..cam kat danga bay tu..
ceh..tau lah penah sampai sane,,
hahaha

bnyak kngan pahit dan manis aku kat negeri ni..
eventho sume tu da lepas..
tp kdg2 teringat gak..
bukan nyer nk kngan tu berulang kembali..
xnk pon..
ckup2la tuh..
kngan pahit tu sume xyah la diluahkan kat cni..
terlalu sakit..
kngan manis pun da jdi pahit da skang ni..
huhuhu..

nk cte pasal esok sebenanyer..
aku akn kesane lagi..
xsangke akn g sane lagi..
rasenyer last bulan 1 aritu kot..

kali ni pemergian ke sane bukan tok membazir mase..
membuang duit..
kali ni for my future..
peluang dtg bukan byak kali kan..
so,,kene grab selagi ia ade depan mate..
antara dpt or x..
itu adalah urusan ALLAH..
tp kite sbg hambe..
kenelah berusaha..berdoa..
dan selebihnyer adalah tawakal kerana ALLAH..
niatlah ape yg kite lakukan hanyalah kerana ALLAH...
ketahuilah..
segale yg kite lakukan dengan keredhaan ALLAH..
ALLAH akn membalas kebaikan pade kite..
walaupun bukan kat dunia..
tp kat akhirat kelak..
insyaALLAH..

setelah mendapat nasihat dri ibu..teman2 rapat..
pertolongan dri seorang sahabat..
aku akn pegi gak ke JB sok..
for 2nd stage interview..
hope sumenyer bejalan lancar..
amin..
xtau nape aku rase nervous nak g sane..
sbb interview ker?
sbb tempat tu kat Jb ker?
ntahla..
aku pun xpasti..

lau diberi kesempatan..
aku ingin menziarah sekali lagi..
itupun lau sempat..
yaALLAH..
KAU permudahkanlah segale urusanku disane,,,
bas akn gerak dri seremban kul 12tgahari esok..
xtau la smpi sane kul bape..
seb bek ade junior yg praktikal n memg dok kat sane..
sekali lagi..
ALLAH sudah permudahkan diriku..
terima kasih ya ALLAH..

skang da kul 1.22 pagi..
aku kene tdo kot..
kang bas kemane...interview kemane,,
hahaha..
yaALLAH..
selamatkan perjalananku..
amin..

0 comments: