Friday, April 30, 2010

sepatutnyer..

sepatutnyer..
aku da bole melapangkan dada..
merehatkan otak buat seketika..
sebelum melangkah ke alam pekerjaan..

sepatutnyer..
aku da binding thesis aku..
da kemas sume barang kat kolej..
n berehat dirumah..

tp..
ALLAH belum ingin memberikan kelapangan itu pada aku..
aku harus berade disini buat seketika..
sudah nasib aku mendapat supervisor yg amat busy..
yg tidak dpt meluangkan mase menjeling sedikit pun pade draft ank2 dibawah jagaanyer..

aku harus terima..
aku tidak slahkan prof..
kami sgt mengerti kesibukan prof kami tu..
cume jauh kat sudut hati..
harap sgt prof dpt check draft kami secepat mungkin..
mungkin dpt meringankan bebanku sedikit..
pham2 je lah..
da hujung2 sem ni..
wit poket da menipis...
nk mintak PAMA..
sgt la segan..
huhuhu..

cepatla sume ni berakhir..
nk kate cemburu kawan2 sume da anta thesis xjuge..
tp mungkin rase diri ketinggalan cket..
yaALLAH..
KAU permudahkan lah segalenyer..
mungkin ade hikmah disebalik sume ni kan??
aku harus sentiase positif..
xlame pun tu..
saba ekh pona..

sebenanyer..
sgt sdey bepisah ngan kawan2 yg 4 tahun bersame..
mengharung susah senang..
sbg student food tech kat UPM ni..
bile lagi dpt jumpe mereka..
masing2 ade plan sendiri..
ade yg sambung blaja..
ade yg nk keje..
ade yg nk kawen..oppss!!hehehe..
semoga kami dipanjangkan umur..
dan dpt berjumpe dihari konvokesyen nant..
insyaALLAH..
i love u all..
harap2 anda tidak melupekan PONA ini..
hehehe..





4 comments:

Nasirah Abu Samah said...

pona dah dpt keja ye???

.::PoNa::. said...

belom lagi..ngah tgu gak ni..lau ade reeki adelah..
amin..

kaki besi said...

Hati sewajarnya sentiasa merasa bertemu tak jemu, berpisah tak gelisah. Bukankah kita bertemu untuk berpisah? Dan berpisah untuk bertemu?

.::PoNa::. said...

perpisahan sesuatu yg pasti terjadi..
tapi ia tidak tamat smpai disini shaje..
senoga ALLAH tetapkan hati kite menjage ukhwah yg sudah terjalin antare umatnyer..
amin..