Friday, April 16, 2010

sdey puyak wase;(

sayu sgt rase hati aku malam ni..
xtau la ape..
mungkin sbb hanye bape ari je lagi aku akn menginap kat kolej14 ni..
bergelak ketawe ngan rumate tersayang..
..rin..dayah..fatin..
mesti aku akn sgt2 merindui saat2 bersame ngan dowang bertiga ni..
akn rindu saat2 sesi memBAHAN..
hahaha..
pantang salah ckap cket..
2 3 ari pun belum tentu leh senyap..huhuhu..

xlupe juge pade rumate2 mase aku 1st year..
..kak am(da kawen da skang)..ana n ida..(ngah practical)..
ngan dowang ni pun bnyk sgt kenangan..
nek moto ngan ida g mines..
beli barang yg sgt bnyk..
padahal nek motor..
lawak gile..
rase nk pkai topeng je mase balik tu..
hahaha..

n juge rumate mase aku 2nd n 3rd year..
..fad..mar..asma'..
ni sume junior2 belake..
sgt rapat ngan mereka ni..
sbb aku faci dowang dulu..
lalalalala..
melyan dowang yg bnyk kerenah ni..
smpai xtelayan..
tp sgt seronok..
sentiase wat aku ketawe ngan telatah masing2..
hope ukwah yg terjalin ni..
akn kekal selamenyer..
AMIN...

..................................................................................................................


actually now ni..
aku patut strugle tok final punyer exam..
tp xtau la nape aku leh merayap blogging ni..
xpe la eh..
kejap je..hehehhe..

hopefully dpt jwab exam ngan baik nant..
takot gak wat main2 je nnt..
tau la final n the final exam for degree ni..
adoyai...
seb bek ade 2 paper je..
22 april ni..
aku da merdeka...
tp kejap je kot..
then nak sattlekan THESIS puyak..
nk writing tol2..
sdey gile VIVA sgt teruk kene hentam aritu..
nasib memg xbaik kene ngan lecturer yg mcmtu..
tp aku redha..
mende da lepas..
jgn dikenang..
tp sebenanyer smpai bwak dlm mimpi..
punyer la sdey..
adei....

i wish...
in the end of april aku betul2 da free dari sume keje SEKOLAH ni..
xsanggup da nak ngadap..
aku memg da wat desicion xnk smbung master dulu..
xmampu pun ye..rase mcm da malas nk study pun ye gak..
tp insyaALLAH..
lau ade rezeki mase keje nant..
nk gak sambung..
ilmu tu sgt penting dlm hidup..

lau da abes degree ni nant..
mesti gelabah puyuh pike keje lak..
smpai bile nk idop ditanggung mak ayah??
ckup2 la tu..
dowang da cukup terbeban..
now my turn pulak bantu dowang..

alhamdulillah..
setakat ni da dpt 3 interview ngan FOOD INDUSTRY..
mane2 peluang yg dpt..
aku grab je..
wat permulaan ni..
aku xnk memilih..
peluang keje sgt sempit skang..
kene compete ngan ramai org...
mudah-mudahan..
salah satu dri interview ni akn berhasil..
memg smgat sgt nak keje..
nk pegang wit sendiri..
bnyak sgt plan hidup..
mudah-mudahan segale urusan diredhai ALLAH..
baru la sume tu berkat..
insyaALLAH..

for all my friend..
good luck for exam..
mane2 kwan yg da keje tu..
keje wewajin..kawen jgn lupe jempot...
then..mane2 kawan yg nk kawen da xlame lagi..
selamat melangakah ke alam baru..
makin berat tanggungjawab..

huuu....
aku menghitung hari..
nak kate seronok pun ye..
nk kate sdey pun yer...
huuuu~~~

..


0 comments: