Thursday, December 10, 2009

11 diS 2008 Vs 11 diS 2009

salam...
hahahaha...
ape kait erk tarikh tu???
xde pape sgt pun..
saje wat gempak!!~~
hahahha...

bkan ape..
bnyak perubahan yg jadi antare 2 mase tu..
bkan la nak ckap aku mkin jdi baik..
kite xkan dpt nilai diri kite sendiri...
ckup la kite tau kite da tgalkan mende yg xbaik..
kan kan kan???

hehehhe...
11 diS 2008..
mase tu double lg...
mase tarikh ni ktoang g air papan mersing...
shiok memg shiok...
tp penat gile...
huhuhu..
dala...
mlas nak ingat lg...

11 diS 2009...
bkan lg double..
tp triple sudah!!~~
hhehehe...
aku..ALLAH n family aku...
ni la kekuatan aku tok teruskan hidup...
xlupe jugak kat kwan2 yg bnyak ceriakan life aku ni..
thanks uolllsss!!~~

arini gak sebenanyer aku bosan...
xtau nak wat pe..
tp tgahri ni ade aktiviti ngan roomate aku..
hehhe..
kami nak main masak2...
masak je la ape yg ade dlm bilik ni..
asal perut leh isi..
heheheh!~~

da mkan cnfrm la ngntok kan???
tp namO tdo la..
nak lyan cte ndustan petang ni...
hahahaha..
aku ni universal..lyan je cte ape pun..
yg penting xseram n xmengerikan!!~~
hahahhaha!!~~

da la ni...
aku rase da merepek pulak!!~~
huhuhu...
ape pun...
kurangkan kontroversi..
tingkatkan prestasi...
hahahah!!~~
penangan melodi la pulak!!~~
hahahhaha!!~~

0 comments: