Wednesday, December 2, 2009

.::ape ntah yg xkene::.

salam...
hmmm...nape la 2 3 ari ni aku rase pelik...
hati xsedap je..(PMS ke???hahaha..ntahla)

mungkin aku tlu pike masalah kot..
aku pun xpasti..
becampur aduk pale aku ni..
pale melayang je akhir2 ni..
jgn smpai collapse sudey...astagfirulllah..

napela aku susah sgt nak lupe mamat tu..
sebelum ni aku da mule rase tenang..
n bole lupekan die..
tp die muncul blik dlm pale ni..
mungkin syg tu da kurang..
tp feel ape ntah..
aku pun xpasti..
aku harap die shat kat sane..
tenang melalui hari2..
n bahagia ngan sape pun die bersame..
terima kasih kerana pernah meminjamkan kasih padaku..

yaALLAH..
KAU redhakan la diri aku menerima perpisahan ini..

aku xpernah salahkan sape2 atas ape yg jdi..
ni sume takdir yg KAU beri..

huhuhu...
da2 pona..namo sdey2..
aku janji aku akan perbaiki diri ni..
fokus pade study..
berbakti pd mak ayah..
yg paling utama..
SENTIASA MENGINGATI ALLAH!!~~~

0 comments: