Sunday, December 6, 2009

.::seTeLah 7 tahuN::.


...seronoknyer weekendku...

...bertempat di Bayu beach Resort....

...kami berkumpul semula setelah 7 tahun xjumpe....

...ni sume budak2 batch ktorang mase kat Tuanku Muhammad School dlu...

..aku stay ctu dari form 1 smpai form 3 jer..

...tp ade lg yg stay smpai form 5..

..aku syg sekolah tu..

..tp lg syang pulak bile nak lepaskan peluang yg lbey baik kan???...

...heheheh...



...aku xjoin dri mula pun sbb aku stay umah untie kat PD...

...so..aku sehelai sepinggang je g jumpe dowang...

...huhuhu...bile da decide namO madi laut...

...kenela aku jdi camera women n pegang barang dowang...

...aku xkesah pun sbb aku memg namO mandi laut...

..heheheh...



....aktiviti petang tu mandi laut je...

...smpi dowang da penat nek bilik...

....tp dsbbkan aku lapa...

...kenela kua cri mkan...

..seb bek ade membe nak kua gak...

...g skali ngan mila..fuad n farid...

...da kenyang g la jalan kat expo kat pD tu..

...xbeli papepun...

...cuci mate je...

...heheheh...





...pas mgrib bwula kumpul blik mkan malam...

...mcm kenduri plak mkan kat umah dak lelaki...

...da abes mkan berat..

...decide nak dok lua plak...

....borak2..amek angen...

...so..one by one stand up n say sumthin...

...rmai yg da keje rupenyer...

...jelesnyer....

...xpe2..1 sem je lg...

...saba ekh pona....

..kuikui2!!~~...





...smpai cni je aku dpt join...

...then dlm kul 12 mlm untie aku amek...

..selamat tinggal sahabat2ku...

..tp xpe...

..len kali insyaALLAH kite jumpe lg ye??....



..pic2 xde kat aku la...

..sket je ade..

..t da ade aku upload lg k??...

..heheheh...



..TMS's reunion...

..love u all...


2 comments:

coklathazel said...

thanx sudi dtg walaupon kejap je...:D

.::PoNa::. said...

same2..da lame xjumpe korang..dpt jump kejap pon sonok sgt da!!~~huhu