Sunday, December 27, 2009

.::waiting for tomorrow::.

salam...
huhuhu...
skang jam menunujukkan kul 1.35am..

pehh!!
now ni aku rase urat2 badan aku bersimpul2 sudey..
huhhu..
tp ni sume slah ak gak...
sape suruh lmbat sgt gerak dri umah da tau arini cnfrm jammed???
hahahah...
padan muke ko pona...
xpe..demi abg tercinta...lmbat2 pun lmbat la betolak..
yg bwak kete bkan aku..tp die..
die nak anta aku blik cni da kire untung...
btw..thanks pol...
ko la abg yg kite paling syg..(sbb ko sorang je yg ade..hahaha)
smpai kolej da kul 11.45pm...
huhu..
smpai je kat bilik aku rase pale aku pusing2...
bkan sbb pening..
tp serabut tgok brang xkemas lagi..
bju..buku...n all my things....
huhuhu..
tu la..aritu namO kemas..
padan muke again...hahahah...
kemas punye kemas punyer kemas..
xseda jam da kul 1 lbey...
huhuhu...
gile gak aku mengemas..
xhenget dunia..
aku memg camni..
xleh tgok barang sepah cket pun...
pale jd serabut...hati xtenang...
hahahah!!~~
bile tgok sume da tersusun rapi..
hai..cejuk mate tgok...lagi2 locker aku...
hahaha!!~~baju kuyong aku da susun baik punyer...
tok rotate for 24 days...
hahaha!!~~
bnyak pulak bju kuyong aku ni...
xpe2..aku suke baju kuyong!!~~
hehheeh!!~~

bile da penat...
aku tibe2 teringat kat fbook n blog aku ni..
rindunyer rase..
(padahal baru 2 ari xjengok...adeii...parah aku ni..)
aku rase mcm hilang penat bile menulis kat cni..
heheheh!!~~

sebenanyer aku ngah seronok..
seronok sgt2...
sume nyer pasal ari juamaat n sabtu ritu...
huhu..
tp wasenyer xleh nak cte kat cni..
personal sgt la puyak!!~~
heheheh!~
tp nak say thanks sgt3 kat sesorang ni...
bersyukur dpt kwan mcm die..
hehehe!!~~

hmm...
mcm da lewat sgt je ni...
aku pun xsolat lagi sebenanyer..
xpelah...
alang2 nak tunaikan yg wajib...aku plus2kan yg sunat la..
insyaALLAH...

esok bermulalah sem 8 aku kat cni...
mcm xcaye da final sem...
cayalah..!!~~
hehehhe...
aku harap ALLAH permudahkan segale urusan aku...
supaye aku leh grad taun depan...
heheh..
wish me all the best yup??
hehehe.
k la..
semoga ketemu lagi...
insyaALLAH...

salam..

0 comments: