Monday, December 21, 2009

.::mimik..angah..fana..pona::.


salam...

huhu..

sape sume name kt ats tu erk???

hahaha!!~

klu korang nak tau la kan..xnk tau cokkay!~~hehehe

tu sume name yg ak dpt dari dlu smpai skang ni..


tapi name aku sebenanyer...

FARHANA BINTI YUSOF

alahai..sweetnyer aku rase..hahaha(perasan lbey..)

tp btol ape..name kite punyer maksud yg baik..

kite mestilah bangge name yg da diberi pade kite kan????

lagi2..name ni..arwah uncle yg bagi..

mule2 nak letak name FARAH HANA...

tp mcm pnjg sgt..mak la cte..

tp aku rase name tu d ckup pendek da..

huhuhu!!~~

ape pun..aku bersyukur sgt dpt lahir kat dunia ni..

hebat gak aku bersaing dlm peyot mak aku dulu erk??

hahahah!!~~


aku mule ngan name mimik tu la k??

huhu...name tu..

arwah atok aku yg bagi..

atok belah ayah..

arwah memg tinggal ngan fmily aku..

name MIMIK tu die bg sbb aku ni "kememey" kcik2 dulu..

tau x kememey tu ape??

suke nanges la..kene sakat cket pun nak nanges..

adoyai..teruknyer pangai aku dlu..

haha.tp xpela..

namepun budak kecik..

hahahah!!~~

smpi skang memg jiran2 sume panggil aku mimik..

klu FARHANA..downg xknal pun sape...

huhuhu...


now..name ANGAH tu pulak..

ala..owg len pun leh teka...

mestila sbb aku ank ke2 kan..

huhuhu...ni family aku je yg panggil..

tp yg pelik..

aku je yg ade gelaran mcmtu..

adek badek lain...

xde pulak...

heehe..aku special cket kot..

sbb sowag gurl kot...

hahahah...

tp no manje2 k...even aku sowang pempuan..

mak ayah lyan ktwang same je..

adil...hehhe..i like...


FANA ni pulak...

time aku darjah 1 kot da dpt name tu..

yelah..mmbe sume mlas nak pgil name pnjg2..

FANA je snang..

aku pun selesa je dowang pgil FANA...

kwan2 aku dri sek rendah..

smpai form 3..knal aku ngan name ni..

hehehe!!~~



tp start msuk form 4 lak..

aku tuka sek kat MRSM mUo..

huhu..

kat cni la aku dpt name PONA ni..

ade sowang classmate aku..

muhammad name die..

ade ke die kate susah nak pgil FARHANA..

adoyai...

pnas gak aku masetu...

n bole pulak la kan...

die pike n bagi aku 1 name..

he juz combine POyo n farhaNA=PONA.

suke2 die je..

aku xingt da aku marh ke x masetu...

hahaha...

tp name tu kekal smpi skang...

memg xde maksud..

tp maybe senang nak pgil..

hehehe...

kuat gile aura ko mat oi!!~

huhuhu...


hahaha..

tu la sejrah name2 aku...

tp aku tau...

korang kat lua sne pon bnyak name.

tp mesti malu kan nak bgtau....

hehe...


actually aku ngah nervous ni...

mgu depan da start final sem aku kt uPm ni...

cuak gak..

tp mcm xsaba pun de..

adoyai...

ape pun...aku harap..

ALLAH permudahkan segale urusan aku kat dunia ni..

insyaALLAH..

aMINNNNN!!~~











2 comments:

sharene said...

hehe menarikla sejarah name pona..combine poyo+farhana..oo baru tau..;)

.::PoNa::. said...

hahaha!!~
classmate ler..
bijak sgt bg name kat org..
huhuhu!!~~