Thursday, December 31, 2009

.::haPPy nEw yeAr::.

salam..
selamat tahun baru...2010..
ahlan wa sahlan...

moga tahun ini akan memberi seribu kemanisan dalam kamus hidupku..
ceh...
mungkin bnyk perubahan pade diri aku yg akn berlaku tahun ni..
juz wait n see...
yg penting sumenyer atas hasil usaha aku sendiri..
aku xkan susahkan or tumpang kesengan sape2..
insyaALLAh..

yg paling penting niat aku dpt dilaksanakan secepat mungkin..
lepas je hajat aku ni terlaksana..
aku akn lega sgt3...
rase berslah selagi aku xwat mende ni..
for my fren who helped me a lot..
thank u so much...
insyaALLAh..
we will meet soon..
klu xde die ni..may aku xkan smpai sane tu..
huhuhu..
manakah???
biarlah rahsia...
yg penting aku kene wat dlu..
niat baik jgn ditangguhkan..kan???

hmmm...
hope yg best2 akn jadi 2010 ni pade aku..
ape2 pun aku xkesah..
asal aku hepy...
mak ayah aku hepy...
adek2 aku hepy...
tgok dorang hepy da wat aku sgt3 hepy...
wah..bnyaknyer word hepy...
hepy3....
hahahhaha~~

by the way...
aku akn doakan sume kwan2 aku berjaya dunia akhirat...
ape yg da berlalu..
biarkan ia...
kite kene pandang kedepan...
dan terus kedepan...
insyaALLAH...
amin!!~~

1 comments:

Si Biasa said...

Pona..bila time kita sedih atau dlm keadaan negatif, lebih senang utk keluarkan kata2 yg juga sedih dan yg negatif..its normal, jgn kamu pendam.