Thursday, December 17, 2009

.::Hikmah+Hijrah::.












salam...

1st of all..

selamat menyambut tahun baru..

salam maal hijrah 1431..

semoga tahun baru ini memberi sinar baru dlm hidup kite..

insyaALLAH...

tahun baru ni jugak memberi seribu keinsafan dlm diri aku..

bnyak perkare yg da jadi..

n mengajar aku menjadi manusia..

ade hikmah yg terlalu besar atas ape yg telah terjadi sebelum ni..

aku bersyukur yaALLAH..

KAU masih beri aku peluang utk aku berpijak pade dunia yg nyate...

aku berharap..

KAU berikanlah petunjuk pade seseorang ini..

KAU tunjukkanlah die jlan yg lurus..

dan jalan yg KAU redhai...

AMIN...

hmmm..aku xpena rase lega mcmni...
aku puas aku da tau ape yg aku nak tau sblum ni..
terima kasih pade ALLAH..n pade siape yg bnyak tlg aku..
huhuhu...aku ngah tg org sebenanyer..
nak balik kampung...
sonok xterkate..
nak makan lauk mak masak...
cedapnyer..
k la ye..
wasenyer jap g smpai la mambe aku sowang ni..
bye!!~~
salam...

0 comments: