Tuesday, December 8, 2009

.::meRepEk::.

salam...
huhuhu...
bosannyer memalm ni...
xtau nak wat pe..
seb bek ade laptop c.ain ni...
leh la wat aktiviti yg xbape nak bgus pun...surfing...
hahahah...

lately..elok pulak wireless kat kolej ni..
selalu..mcm haram..(kasa la pulak ayat aku ni..)hahaha
bgus gak la..
bole aku melayan facebook..blogging..youtube..
huhuhu...

nak cte cket tentang progress fyp..
arini aku ponteng keje demi fyp tersayang..
hehehe..
huh..tadi g blaja ngan student pHd tu..
peh..
method nampak simple jeh!~~
tp..YA ALLAH...sesak napas aku nih...
turun naik lab..
tp xpela..atleast dpt blaja sumthin yg amat penting..
even xjdi..hehehe..xpe2..1st time..
biasela tuh!!~~hehehhe...
next time insyaALLAH..doakan aku yer??
namo la extend2 sbb fyp..sakit tuh..
cian mak ayah aku..
mesti dowang nak tgok aku grad taun depan..
insyaALLAH...

pasal life aku now ni..
xde pe yg menarik kot..
aku masih blaja memperbaiki diri..
bnyak yg aku perlu betolkan...
aku akn ubah cket demi cket...
YA ALLAH..
KAU bimbingla hambaMu yg pena lalai ini..

bnyak impian aku yg belum tercapai lg..
sbb..aku xpegang wit sendiri lg..
so..xleh la nak berabgan lbey2..
hahahah...
tgok org da bekeje..da pegang wit sendiri mcm jeles je..
tp tu rezeki dowang..
bialah..xyah nak jg tepi kain org..
hehehehhe...

nak share sket impian aku nih..
heheheh...
bile aku dapat je keje..
mcm2 aku nak plan for my future...

1st..mestilah tlong parent...
da berguni wit dowang abes tok aku....

2nd..aku nak pkai kete le..
senang cket nak g keje..
kete biase2 dlu pun ok..
asal smpai destinasi...
viva ok la kot...
hehehe...tp dlm pale otak sebenanye mengidam JAZZ color pink..
cun giles..
or myVi SE color oyen..
peh..stylo gileer!!~~
hahaha...(tlebey sudah)...

3rd..aku nak beli umah...
senang klu ade umah sendiri...
even klu berlaki..
laki da beli..p leh aku sewakan umah yg aku beli tu..
masyuk gak every month..
heheheh...
umah biase2 je!!~~klu mampu beli la besa cket tok anak2..
hahahah...lai pon xde lg nak pike anak..
pe bende la pona ni...

4th...aku nak g umrah...
teringin yg teramat sgt...
nak menikamati jejak bumi mekah dan madinah..
mane tau bole membawe kebaikan pade diri aku yg bnyak dosa ni..
huhuhu..
doakan aku ye kawan2??
ni impian aku yg paling indah!!~~

5th..bole la nak pike pasal kawen kot mase ni..
heheheh...
teringin seseorang yg bole bimbing aku ke jalan yg lurus..
bimbing aku dunia akhirat...
yg mencintai ALLAH lebih dri mencitai aku...
amin...aku yakin jdoh setiap org da tertulis di Louh Mahfuz..
kite je yg xtau...
tp ukurla iman sendiri dlu sebelum menginginkan sesuatu yg lebeh baik...

6th..da kawen...mestila nak anak...
da la..pasal anak xnak cte lbey..hahahaha

7th..nak bwak mak n ayah g haji..
nak g 1 family klu bole...
mesti seronok...
amin....

8th..da la..xde 8 8 da..bape bnyak impian da..
hahahah...

yA ALLAH...
berikan la pekerjaan padaKu setelah Grad nant..
moga aku dpat melaksanakan impian aku ni..
aminn!!~~




3 comments:

fAdiciSm said...

http://www.youtube.com/watch?v=J3GWlI_S_-I&feature=related

cocktail said...

jazz warne pink...lawa sey kaler 2..kat usm rmi gak yg pki kaler 2..jeles giler tp ak ag minat swift kaler maroon..cair ak tgk..hehe..

.::PoNa::. said...

hahaha..rumate aku pun suke swift color tu..
cumil2..
tp now jazz da xcantek la bentuk die..
yg lame cantekk..
wit pun cantek..hahah