Monday, December 28, 2009

..HaPus suDah..


salam...


mende la hapus2 entry aku ni erk??

hhaha..

wat xtau je la...


da 2 hari start sem baru..

tpi klas xde lagi..

lecturer nyer xde lagi..

katenyer kat overseas lagi..

adeii..

sempat lagi tu...

xpela..

even xde klas aku ade manyak mende lagi nak wat..

ape lagi weh..

keje la..

masuk gak wit poket..

tp actually ngah wsau gak ni bout final year project..

instrument tu mcm rmai pulak nak gune..

adeeiiii...

cuak kebebeh ni!!~~


sebenanyer...

yg dah hapus adela...

jeng3!!!~~


sume memories aku ngan MOHAMAD YUSRI BIN ABDUL TALIB..

huhu..amek kau..

name peno aku tulis...

hahahah!~~


setelah 3bulan..

akhirnyer aku berjaye gak lupekan die..

alhamdulillah...

bnya mende yg buat aku lupe kat die secepat ni..

cooppp!!~~

bukan aku da ade lain...

xla..single lagi ni...

heheheh!!~~(mcm promote diri la puyak..hahaha)


org lain mungkin xrase ape yg aku pena rase..

tp biala..

sume da berlalu...

aku kene positive slalu..

mcm kate sowang membe aku ni..(SHARENE SAKMIN..)

name peno lagi...kuikui..

bile positive+positive=positive la jadinyer..

bile positive+negative+negative la jadinyer...


sgt3 btol ape yg die ckap..

now ni aku cube utk sentiase positive..

insyaALLAH..

mase lalu wat aku tension je...

lagi2 ngan mamat tu..

hhuhu..


now ni..

memg xde sape pun kat hati aku..

kosong...

n aku xharapkan pun aku jumpe sape2 wat mase terdekat ni...

tp mungkin 1 ari nant...

insyaALLAH...

huhu..

bkan jual mahal..

tp...hehee..biala sape yg tau je tau sbb ape aku da mlas ngan mende2 ni..

huhuhu...


actually aku ngulo time keje ni...

jhat la puyak...

xpe2..kejap je..

nak abes da ni..

heheheh...


k..daaa~~



0 comments: